"...they say you must find balance between work and play...and as for me, I just always see my works as my play..."
quote by mr. sho sakurai

Monday, February 11, 2008

makan + an = makanan

yay minna!!! im back!!
fuhhh...dh lama mis-contact dgn internet nih (br 4ari setengah)..huhu...rindu nya!!!
so, aku kembali update dgn report "apa aku mkn di kg aku.."..hehe..


pertama2 sekali, aku akan post para makanan yg tlh disajikan ketika aku berada di sana..hehe..
sila laa tengok..


sperti dijanjikan, aku nk wat coroquete version aya, atas nasihat sifu aku, aku berjaya wat ala2 cm pegedel (btul ntah ejaan aku..) gituh..

before masuk kuali...amek gmba lu sat..
"aya..aku guna bread crumps yg ada kt umah tuh..kaler dia kuning..."
nih hasil after dh kuar dr kuali...heheh..aku bg nama golden coroquete =p

ptg tuh, pakcik aku anta durian se'tupperware' besar...saaannngggggaaaatttt la banyak...tp aku lupa nk amek gmba lu (sbb dh seronok tgk doyan), jd yg nih adalah balance setelah transfer ke tupperware yg kecik sket...

my mum's chicken chop..hehe...feveret aku..atas request..*blush*

yg lain2...cm bese, lauk pauk kg, nasi putih, ulam-ulaman dan sekapalnya..
best tul blk kg ari tuh mkn!!

8 comments:

circleinspoon said...

phewiit...jadiklah~~~~
pasnih bleyla wat kat umah plak. hehe

circleinspoon said...

eh jap!telupe!
DURIAN!!!!!!

w a w a A Z U R A said...
This comment has been removed by the author.
w a w a A Z U R A said...

[spoon]yea cek aya..mmg doyan...doyan pokok pakcik aku..yg klaka, pokok dia nih tkde musim, ikut suka2 dia jerk nk kuar...aku pon wonder, kt bndr bentong tuh xde lak org jual doyan..tp pokok pakcik aku ada lak..haha...

coroquete dh jd feveret ayah aku ya...dia suka..mak aku pon sama, except for anaz...dia nih mmg lain sket..

hehe...terdelete td..mamai~~

circleinspoon said...

huhu...nak duriaaannn gaaaaakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

wah2, nampaknye lepad nih kene wat byk kali lah nh. permintaan tinggi ;p

circleinspoon said...

sekuse me... *lepas

rosealley said...

chicken chop???
fish n chip??
huhu,lame daa xmakan kat chop n steakkkk

w a w a A Z U R A said...

[aya]
haha..memang...ekceli ayah aku tnya lg b4 aku blk..
tp dh tk smpt nk wat kn..
so, hehe...next time aku blk..
aku wat aa...

[ros]
yea2 btul..aku mmg dh lm berhajat nk ajak ko p ke chop n steak..
gila lama tk g!!