"...they say you must find balance between work and play...and as for me, I just always see my works as my play..."
quote by mr. sho sakurai

Thursday, February 7, 2008

layannnnn!!!

minna yay!!
ermm..firstly, nk bgtau yg ewoss yg kenalkn lagu nih kt aku..since dia yg quite update dgn lagu2 yg ada kt radio 2..hehe...dn dh dgr2 byk kali..bleh thn laa....at first,love the music, even ada influence dangdut sket..*shame*blush*..but still the beat and music are still acceptable kt telinga aku kn..means, it is not kinda music yg kita gelek2..but just angguk2 kepala, kiri kanan..boleh laaa kot...hehe..smpaikn ape yg aku mksudkn??

one more, plz ignore the lyrics, but thinking at the positive side, yea yea mmg ada...ada makna yg mendalam di sebalik lirik2 tu...perhatikan..

so, kepada wanita2 (wanita is more meaningful than perempuan, i guess...=p), jgn SESEKALI BERMAIN API, NANTI MEMAKAN DIRI...hahha...aku highlight kn, siap bold kn sekali..utk peringatan sume, yg balasan terhadap perbuatan jahat, tetap ada balasan (apa laa ayat aku..xbest!!)...ermm..cmnilah, jgn gunakan kelebihan/kecantikan yg DIA kurniakan, untuk mempermainkan perasaan orang lain...got it?? good!!!

sekian~~



meminjam kata2 aya "don't wait till it's gone for you to realize it's importance to you..."

so, kait2kn laa sendiri dgn lirik lagu tuh ehh?? XP
till then..ja ne~~

7 comments:

abeming said...

best ar lagu nih...=)

rosealley said...

yup, GOT IT!!hehe, ade lagih lagu2 die yang best, tp xingat dah hape tajuknyer

w a w a A Z U R A said...

[abeming]haha...bes kn kn?? ape lg..gelek2..eh eh aaa eh aaa..XD

[rosealley]GOOD GOOD!! ermm..nnt nk amik kt ko lg aaa...

circleinspoon said...

owhhh...penah dgar...tapi xpnah tahu sapa. hokhok

w a w a A Z U R A said...

[aya]nih ewoss laa yg kenal kn kt aku..almaklumlah..keta aku sunyi sepi...xde radio..hikhik..

circleinspoon said...

haha
aku pun dah xdgr radio sgt dah.
pasal layan henpon. heheheheheh

w a w a A Z U R A said...

[aya]
haha...di mana ada aya..di situ ada henpon..=p