"...they say you must find balance between work and play...and as for me, I just always see my works as my play..."
quote by mr. sho sakurai

Wednesday, April 1, 2009

debar2 dap dup dap...

aku sekarang adalah..............S.C.A.R.Y~

next week, merupakan mggu terakhir utk semester nih before start minggu exam...so, that means next week gak adalah mggu terakhir aku ngaja....bila dah semakin hampir abes nk mengajar nih, ini bermakna aku dh tk de reason nak mengelat/men-skip dr jpe supervisor aku lepas nih...

woarghhhhh~!!!

SCARYYYYYY nya~!!!!

siap sedia laa nk kena bambu lepas nih...bukak laa segala ilmu kuda2, ilmu silat (mcm aku ade??), or pape laaaa, asal kan dpt selamat kan diri...mmg menakutkan~ 

akhir kata, berhati2 di jalan raya, jgn smpai kemalangan atau salah masuk simpang..salah masuk simpang, pndai2 sendiri cari jalan kuar...

kesian~

 ok, nih random;

pejam-celik-mandi-makan, pejam-celik-mandi-makan, ari nih dh genap 2bulan aku moved out dr umah kajang, n blaja duk berdikari...hahaha~ sekejap jek masa berlalu, suraya pon lama benar aku tk dgr cite, ko bz ke aya?? how's life?? ko sehat?? ngn eros pon, kena appointment lu nk jpe, betapa laaa aku hidup sorang nye skg XD sbb trkejut tetiba kena survive, tuh yg awal2 bulan februari ari tuh aku demam...haha, terkejut hidup sorang laa tuh ;p

pengumuman: bro2 pjaya umah depan aku nih dh pindah mlm td ok (31/03)...mmg tk berjodohan nk berjiran laa nmpk gayanya..tuh laa niat tk suci dulu..pdn muka~!! haha..sangap!!

3 comments:

circleinspoon said...

yo good luck peksa.

aku biasa2 saja. idup lagih.
jadual penuh beb. last weekend aje ada masa lepak kat umah tak g mana pun. heh.

mohle datang umah aku makan2.
ko masakkan tok aku ye. aku sediakan suma benda. haha.

mehla...jambu dah merah dah tu.

circleinspoon said...

eh jap, anak murid ko peksa, ko peksa tak? musykil aku

w a w a A Z U R A said...

@aya:
haha..bkn aku peksa,student aku yg peksa~ tp aku scary sbb ada dateline utk presentation nih..

2weekend sblm nih aku tk balik, tp hari ni aku blk bntg, aku nk dtg umah ko ptg main badminton, tapi slalu ujan..

wahhhh jambu??? mmg konpem aku lari g umah ko mgu dpn ;p