"...they say you must find balance between work and play...and as for me, I just always see my works as my play..."
quote by mr. sho sakurai

Thursday, November 13, 2008

cite yg ganazzzz!!

br sat td tgk citer kt tv2...
tajuk nya Urban Legend..
gila ganazzzzz~!!

mula2 utk 20min pertama..aya n ros jek yg tgk..
aku dok dlm bilik tgh mamai...
trbgn pon sbb dgr diorg jerit2..
aku kuar bilik...aku join skali...
dgn tk tau pape pon flow citer nya..
aku bodo2 tgk jek...

pastuh...lepas 30-40min jek citer mula..
aku plak tgk sorang2...
sbb ros dh masuk bilik dia (wat research ehhhh?? =p)
pas2..tnggal aku sorang2 tgk tv..
aya plak dok surfing dlm bilik dia..
dia tumpang aku jerit2 jek..pasai dia dh prnh tgk sblm nih..
so kali ini aku thrill sorang2....
gila ganazz citer tuh!!! aku asyik jerit jek...
brapa kali kena kejutan dia...
sume nyer psl bunuh2...bunuh2 pon cara dia gila kejam!!!
tp aku tk sngka lak aku leh brtahan tgk sorg2 cite tuh smpai abes...

15min sblm citer nk abes..
aya n ros join aku smula...
tumpang jerit2 lg..
jd bila dh dicmpur jerit aku +aya + ros...phm2 laa keadaan umah nih (ampun dewi...housemateku wat bising)
tp aku tk sngka ending citer tuh cmtuh..
rupanya bespren dia sendiri yg bunuh sume org tuh...
sbb nk balas dendam...
pastuh aku trpk...
"wei korang..aya, ros...tkde dendam ngn aku kannnn?"
aku takut kejadian citer tuh terjadi pd aku..
baik aku declare lu kt sini..hikhik...

ok, aku nk layan nyeping plak~!!

2 comments:

rosealley said...

hoh, dendam niii, siap la ko nak jadi urban legend nanti,hahahaha, ko nak ikut urban legend yg mane??;p

penat-wv ko, apekah??

w a w a A Z U R A said...

@ros:
aku makin konpius ape mksd last sntnce ko..
ke aku tk gheti mmbaca??
ke aku tk gheti mntrjemah???