"...they say you must find balance between work and play...and as for me, I just always see my works as my play..."
quote by mr. sho sakurai

Friday, January 9, 2009

citer 2 ari lps....

*mood nk mem-blog dtg tiba2*

ari rabu lepas, aku + cek ewoss + cek lina after abes workshop dgn dr. R (hampir nama sbnr) g alamanda mkn sushi king...cek ewoss ngidam nk mkn SK n alang2 tuh moh ler cek lina, kita g mkn yuk~!!

aku mkn oyako don set (ada ayam + telur + nasi + bawang) n ada miso soup gak....adat laaa kan mknn jepon bknnya ada rempah + cili padi mcm mknn melayu kta kan...jd lunch aku ari tuh mild2 je gitukkk =)

nih plak....businesswoman berjaya~ aura usahawan tuh di mana2 pon ada...smpai dpn menu SK pon msh diskas bagai XDDD

nih plak aku menggedik kt sofa bed kat carrefour...muka menyeringai-gmbira-tk-tntu-psl aku jelas kelihatan di situ =)

cek ewoss + kepala lina + aku dh nk blk br tingat nk gmbo2 lg~

ok....itu jek utk kali ini..jaa~

2 comments:

rosealley said...

poyo je engkau aura usahawan, hak hak, tapi amin kan jelaaa;p

w a w a A Z U R A said...

@ros:
haha...btoi ape....ada tokoh tuh~ pujian tuh...hamek2 jgn tk hamek~