"...they say you must find balance between work and play...and as for me, I just always see my works as my play..."
quote by mr. sho sakurai

Friday, January 23, 2009

rentetan 2008 - Part 2 =)

heh...sementara MOOD nk nge-update ada nih...meh aku smbg rentetan 2008 - Part 2 =)

July
Event 1:
HARUS important ini bulan okayyy....sbb besday aku yay~!!! n geng2 bas skola aku kecik2 ala2 nk surprise kn aku pdhal aku tau sgt....kalo tetiba ajak aku mkn mlm ari besday aku..konpem2 dioranggg nk celebrate kannn....pdhal, ari bese2 diorangggg tkde cntct aku ajak mkn pon...jd musti laa ada sesuatu kannnn.....
sengal budak2 nih....tulih umo aku 50???
nyamph aku tgk aku~
August
Event 1:
2 & 3/08 - ok, ari tuh kann..yg along aku nikah tuh, actually 2 nikah gantung..atas sbb, kak ipar aku tuh anak sulong dlm kluarga...jd kalo nk nikah bln 8 nih, mksudnya akan serentak ngn adik ppuan dia...jadi mengikut belah family diorg nih...cm tk best la kakak nikah sama2 ngn adik...jd sbb tuh kak ipar aku dinikahkan dulu ngn along aku bln 5...tp kenduri nya dibuat serentak dgn adik dia bulan 8 gakkkk...

Belah perempuan (Sentul)

2 pengantin adik n kakak~ biruxpink n hijauxpink
adik aku butet~
kuruih melengkung budak nih~ n sepupu aku kak nana yg jd mak andam terjun...sbb mak andam yg sbnr tk smpai2 lg....sbb sebuk mekap kan dua perantin ppuan kt umah...naseb baik kak nana mmg reti andaman2 nih~

Belah Lelaki (Bentong)

ye ye...belah kitorg just buat kenduri kesyukuran utk raikan perantin-yg-dh-3bln nikah =) xde snding2 belah laki k....bg makan2 raikan jek cukuppppp =)...kakak2 ipar aku, k.ida n nurul (haha...sbb dia muda sthn dr aku, aku pnggil dia nama cukuppp...tp aku nmpk cm muda forever kannn kalo nk beza ngn kak long aku nih *evil*)

abah aku...ssh naaaaa nk gmba skali ngn dia...mst dia wat2 tk pndg camera....ala2 nk wat natural ye bah ye???
mummy n abah...yessss mak dara n anak dara HARUS seragam okaayyyy~ sbb tuh ssh tetamu nk cam mana aku n mana mak aku....tp tkpelaa...jemputan pon org kampog sndirik kan...tkkan org kg tkleh beza mak-anak kann...oberrr la cmtu~
nih mira, kwn spesel butet~ aku cm sebaya mira kann????
tk perlu dikenalkan sape nama dia...si debabsssss hahaha =) skirt nih ketat naaa kt dia nih...rmbut lakkk..alahaiiiiiii~
nih persalinan wani yg kedua~ wktu nih ada dua btg jek gigi...skg nih?? mkn kopok lekor pon selamba jek...siap cicah sos tuh....

Event 2:
16 & 17/08 - Alang (abg Lily) lak nikah (kawen?? kawen/nikah lain xsama mksud kannn??) ngn k.atie..aku mls nk cite byk...layann gamba sudaaa~

Belah Perempuan (Raub, Pahang)

ada kabur sket gmba nih pasai lens dh kena touch....dh blk umah br prsan lens ada cap jari huhu~

kami yg sedang melahap mknn pengantin di meja BUKAN pengantin XD kami bwk lari ayam, telur puyuh, ikan dh semua laaa di meja pengantin tuh...sdgkn perantin pon msh ada kt meja tgh mkn lagi...tp kami main passing2 jek....pdhal kami nih kan bertandang nih...mmg sungguh laaaa~

Belah Lelaki (Bentong)

me n Lily
my 2nd BEST cousin..hehe ada lak main ranking2 nih...dh kawen anak dua...yg dia dukung nih yg sulung..tp muka dia cm bdak2 kan...tp perangai mmg gaya mak budak laaa... purplesssssssssss =)
Lily n family
cousin ku ter-BEST...dua dh lepas...aku??? heh...

September
Event 1:

nih bulan pose kan ...jd tkde aktiviti kawen nikah nih....bkn pe nnt susah di kemudian hari hikhik =)...tp kalo bln pose, cm tk best lak tk buke pose sma kwn2 taulan yg jrg2 kte cntct...tetiba time2 cmnih lak cm sesuai lak nk cntct2 cmnih heh =)...jdnya aku pon cm kes yg nih gakk laaa...dh nk dkt raya, br cr geng bas skola aku kecik2 dulu....acaranya bkk pose bersama2 di madam kwan MidValley =)
haha..keji tak aku..geng bas skola aku set as small lalalala~ fedulikkk ~

Event 2:
bkn stkt geng bas skola jekkk kta rapat2kn kembali...geng2 baru yg tk smpai sthn kenal pon, ape slhnya kte brbuka pose brsama2...ye takkkkk??? so, nih geng arashian aku lakkk....tempatnya?? heheh...di dalam kedai baju kakak slh sorg geng aku nih....cmna nk bkk pose dlm kedai??? ya....dgn menolak sume2 baju2 ke tepi - bentang srt kabar - melepak atas lantai - membaca doa bersama2 dn berbuka pose laa kami hikhik...

to be continued~
jaa~

2 comments:

dd dudu said...

heheheh satu entry ni bersamaan ngn berbulan2 aku update blog hahahaha wawaaa suke laa sume2 gambar2 di atas tuuu huk dush dush jeles2 samaa kamuuu

wawaa update laa slalu cam entry ni hehehehe

nak g bandung gak nak g shanghai gak waaa waaaaaaa

w a w a A Z U R A said...

@dd:
XDDDD
tau tkpe...kalo ko amek 1bulan nk update gitu...aku pon brapa lama berkira2 nk wat nih sbb pk leceh nk edit-upload-update nih...tuh yg aku hold tuh...haha~