"...they say you must find balance between work and play...and as for me, I just always see my works as my play..."
quote by mr. sho sakurai

Saturday, January 3, 2009

mari tgk antara muka2 sengal yg berjaya =)

heh...lama tk ber-entry~
bkn pe, aku tk kreatif...tk best pon cite2 nye...tp tetiba mlm nih cm nk post suka2 jek...

so meh tgk nih...aku nk tepek muka anak2 buah aku yg sengal2 lagi berjaya...yuk~!!

kita mulakan dgn satu2nya anak buah aku..namanya wani.....douzo~!!

sronok nk tayang gg...mklumlah first time dpt gigi..
dia mmg suka wat aksi manja kalo tau org nk amek gmba dia ^^

nih dia tgh mengajuk ngn aku...psl dia nk amek hp aku amek gmba dia sendiri...tp aku kata nnt dulu...trus dia baring cmni..sbnrnya, tepi tlinga dia tu yg cm ada kaler kuning tuh, tuh bunga aku ltk kt tlinga dia...aku nk amik gmba dia tp dia dh ngajuk daa~


nih mmg style dia baring...kalo br nk bg susu botol pon, dia akan baring mcm ni...pastu bila dh baring cmnih, tk dpt hisap susu tu..dia marah2..jd aku kena laa pusing kn bdn dia tu...lg satu, kalo dia rs nk baring..kt mana2 pon dia leh landing...cm gmba nih, dia baring kt luar umah kt kg dia kt jengka tu...suka2 jek budak nih tau~


atashi wa wani desu~
haha..aku suka ikat rmbut dia yg sket tuh kt atas...ntah bila2 rmbut dia nk pjng ntah~


ape plg menonjol??

gmba nih amek dr hp aku...dia yg pgg hp aku sndiri sbb tuh gmba nih dekat....aku nk amek kn gmba dia, dia tk bg....dia mesti nk pgg gak hp aku tu...jd nya...dpt laa gmba yg super besar cmnih =)

hehe...nih aku nyer feveret baju mandi budak ni....baju nih mak aku yg belikn XDDD yg tk thn baju nih ada labuci bagai kaler merah nyala2 lg kt bahagian perut tuh...


mcm nilah rupa dia kalo dia dh haus dn tk peduli kt camera phone aku..jd amek laa gmba dia sepuas hati....percaya tk umo dia lom pon lg msk 2tahun??? haha...dh bertindik bagai...atas keinginan mak dia sndiri XDD


posing nih aku tk prnh ajar pon...dia sndiri naturally angkt tngn wat2 gaya silau ...pdhal cuaca redup jek time tu =)

nih lak style dia senyum skg..nih gmba latest....kalo dia senyum, mmg angkat hidung punya...pastu mata dia akan jd kecik...aku tak tau dr mana dia blaja cara senyum cmnih...pastu lg satu, nih laa rambut dia stlh 1thn 9bln usia dia....rmbutnya bkn kerinting halus, tp kasar...habis harapan aku nk wat tocang kt rambut dia nih...

nih lak anak buah lily...amin nama dia....tp bdk nih pon kira rapat gak ngn aku...kalo aku tnya "amin..nih rambut trojan ke??" dia jwb...."bukan laaa...nih otromen..otromen amin.." rambut nih ayah dia yg gunting kn jd cmnih...atas kehendak otromen amin jugakkkkk =)

nih lak adik amin, nama nya Ammar...yg kt blkg tuh lily...yg lebam bwh dagu tuh sbb br jatuh motor...bdk nih SUPER lasak~

ok....nih br entry permulaan...yg lain2 akan menyusul~ aku tgh ada mood nih...jd mari~!!

2 comments:

mun-e said...

hoh xsampai 2thn lg ke wani tu? nmpk mcm 2thn ++ hehe..

waaaa nk tepek2 psl ank buah aku gak ar :p

w a w a A Z U R A said...

@murni:
haha..sila2 tepek kt blog ye....aku pon nk tgk gak...

mmg bdk nih besa pon...KUAT MAKAN sgt2...mknn sndiri tk nk....sebok nk mkn mknn org tua...baju yg dibeli pon harus 3/4 yrs OK~ lalala...